Poniedziałek  18 luty
I śniadanie – Rogal, masło, miód wielokwiatowy, marchewka do chrupania. Kakao.
II śniadanie – Chleb  żytni, masło, szynka drobiowa, pomidor, szczypiorek. Herbata.
Obiad : Zupa kalafiorowa. Racuchy z jabłkami. Napój.
Wtorek –  19 luty
I śniadanie – Chleb, masło, szynka staropolska, rzodkiewka. Kawa.
II śniadanie – Bułka kajzerka, masło, serek Danio waniliowy, jabłko. Herbata cytrynowa.
Obiad –    Zupa ogórkowa. Ziemniaki, pulpety w warzywach dusznych  i w sosie własnym. Napój.
Środa – 20 luty
I śniadanie – Chleb razowy, masło, ser żółty, szynka pniaczek, ogórek zielony. Kawa.
II śniadanie – Ciastka zbożowe, monte czekoladowe, mandarynka. Herbata.
Obiad – Zupa koperkowa . Rissotto. Napój.
Czwartek –  21 luty
I śniadanie – Płatki na mleku. Weka, masło, serek Almette  pomidorowy, papryka.
II śniadanie- Chleb wieloziarnisty, masło, pieczeń z polędwicą, ogórek kiszony. Herbata.
Obiad- Barszcz biały. Ziemniaki, kotlet z indyka, sałata ze śmietaną. Napój.
Piątek – 22  luty
I śniadanie- Chleb graham, masło , pasta : awokado, szynka, jajko, szczypiorek, ziarna słonecznika. Kawa.
II śniadanie – Chińskie śniadanie według pomysłu grup.
Obiad – Rosół z kaszą manną. Ryż na sypko, kurczak w sosie curry, surówka z kapusty pekińskiej. Napój.
To Top