Wtorek –  23 kwietnia 
I śniadanie – Chleb , masło, pasta serowo- jajeczna, papryka. Herbata.
II śniadanie – Chleb wiejski, masło, sałatka jarzynowa. Herbata.
Obiad –   Zupa grochowa. Placki ziemniaczane, jogurt naturalny, banan. Napój.
Środa –  24 kwietnia 
I śniadanie – Bułka kajzerka razowa, masło, szynka tyrolska, sałata. Kawa.
II śniadanie – Chleb słonecznikowy, masło, parówka z szynki, ketchup, mandarynka. Herbata.
Obiad – Kapuśniak. Makaron penne pełnoziarnisty, gulasz z indyka, ogórek kiszony. Napój.
Czwartek –  25 kwietnia 
I śniadanie – Chleb lniany, masło, twarożek z rzodkiewką. Herbata.
II śniadanie – Placek drożdżowy z kruszonka, gruszka. Herbata.
Obiad- Krupnik. Ziemniaki, kotlet mielony, sałata ze śmietana. Napój.
Piątek – 26 kwietnia
I śniadanie- Płatki na mleku. Chałka, masło, dżem malinowy, jabłko.
II śniadanie – Chleb, masło, pasta rybno- jajeczna, ogórek zielony. Herbata.
Obiad – Zupa koperkowa. Łazanki. Napój.
To Top