Poniedziałek 10 grudnia
I śniadanie – Bułka maślana, masło, miód wielokwiatowy, mandarynka. Herbata.
II śniadanie – Chleb pełnoziarnisty, masło, pasta rybno- jajeczna. Herbata.
Obiad : Krupnik z kaszą jaglaną. Spaghetti z mięsem wieprzowym, sosem pomidorowym, oregano i bazylią. Napój.
Wtorek – 11 grudnia
I śniadanie – Bułka kajzerka razowa, masło, parówka z szynki, jabłko. Kawa.
II śniadanie – Tosty, gruszka. Herbata.
Obiad – Rosół z makaronem. Ziemniaki, potrawka z kurczaka, surówka z marchewki. Napój.
Środa – 12 grudnia
I śniadanie – Chleb tostowy, masło, twarożek ze szczypiorkiem, czosnkiem i jogurtem naturalnym. Kawa.
II śniadanie – Chleb graham, masło, pasta z awokado, pomidor. Herbata.
Obiad – Zupa szczawiowa z ryżem. Kasza jęczmienna, gulasz drobiowy w sosie własnym, ogórek kiszony. Napój.
Czwartek –  13 grudnia
I śniadanie – Chleb, masło, jajko, ogórek, rzodkiewka. Kawa.
II śniadanie- Chrupki kukurydziane, kisiel, winogrona.
Obiad- Zupa grochowa. Ziemniaki, kotlet mielony, sałata ze śmietaną. Napój.
Piątek – 14 grudnia
I śniadanie- Płatki na mleku. Chleb lniany, masło, ser żółty, papryka.
II śniadanie – Chleb z czarnuszką, masło, szynka dębowa, sałata. Herbata.
Obiad – Żurek z jajkiem i kiełbaską. Makaron z serem, banan. Napój.
To Top