Poniedziałek 15 październik
I śniadanie – Bułka wieloziarnista, masło, nutella o smaku czekoladowym, banan. Herbata.
II śniadanie – Chleb, masło, jajecznica ze szczypiorkiem, jabłko. Herbata.
Obiad : Zupa jarzynowa. Łazanki. Napój.
Wtorek – 16 październik
I śniadanie – Chleb słonecznikowy, masło, szynka drobiowa, pomidor, ogórek. Kawa.
II śniadanie – Tosty zapiekane z serem żółtym, ketchup, jabłko. Herbata.
Obiad – Żurek z jajkiem. Ziemniaki, kotlet mielony, sałata ze śmietaną. Napój.
Środa – 17 październik
I śniadanie – Chleb wieloziarnisty, masło, parówka z szynki, gruszka. Herbata.
II śniadanie – Kasza manna z sokiem malinowym, ciastka kruche, arbuz.
Obiad – Zupa fasolowa. Makaron penne pełnoziarnisty, gulasz z indyka, sałatka szwedzka. Napój.
Czwartek –  18 październik
I śniadanie – Chałka z masłem, serek Danio waniliowy, nektarynka. Kakao.
II śniadanie – Chleb  razowy, masło, kiełbasa żywiecka, sałata. Herbata.
Obiad : Kapuśniak. Kluski śląskie, wołowina w sosie własnym, buraczki. Napój.
Piątek – 19 październik
I śniadanie – Płatki czekoladowe na mleku . Rogal, masło, dżem malinowy, winogrona.
II śniadanie – Chleb graham, masło, pasta z kurczaka, ogórek kiszony. Herbata.
Obiad – Krupnik. Ziemniaki, paluszki rybne ( filet z mintaja), surówka z kiszonej kapusty. Napój.
To Top